Oferta

ZAKRES USŁUG WYKONYWANYCH W BIURZE:

  • prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej ksiąg handlowych zgodnie z ustawą o rachunkowości i zakładowym planem kont, na podstawie otrzymywanych od Zlecającego dokumentów i informacji;
  • prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów;
  • prowadzenie ewidencji podatkowej ryczałtu ewidencjonowanego;
  • prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży VAT;
  • sporządzanie list wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji rozliczeń z ZUS zgodnie z nowym systemem ubezpieczeń społecznych, umów o pracę, umów zleceń, rozliczenia płac z Urzędem Skarbowym;
  • sporządzanie miesięcznych, rocznych i półrocznych rozliczeń podatkowych;
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz rozliczanie amortyzacji;
  • sporządzanie i przekazywanie sprawozdań finansowych i statystycznych do właściwych urzędów;
  • opracowywanie zakładowego planu kont, instrukcji obiegu dokumentów, instrukcji kasowych, inwentaryzacyjnych, regulaminu pracy, wynagrodzeń, itp.;
  • sporządzanie wniosków kredytowych, analiz finansowych; także badanie kondycji ekonomicznej i zdolności kredytowej przedsiębiorstwa;
  • prowadzenie postępowania likwidacyjnego i upadłościowego firm;
  • pomoc przy zakładaniu firm i spółek, ewentualnie ich reorganizacji;
  • nadzór nad księgowością firmy;
  • zwrot VAT za materiały budowlane ;
  • sporządzanie deklaracji podatkowych PIT-37, PIT-36 i innych
  • rozliczanie w Polsce dochodów z zagranicy

.

Szczegółowy zakres obowiązków stron może być odmiennie uregulowany w zawartych indywidualnie umowach.